Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada

Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada

Lõpptulemus on alati parem, kui olete järgnevad küsimused enda jaoks läbi mõelnud. Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada

Millist informatsiooni Te tahate reklaamiga edastada? Pange kõik see enda jaoks paberile kirja. Kuivõrd infot on alati rohkem kui  ruumi selle avaldamiseks, siis mõelge nüüd, millise osa sellest infost võiks ära jätta või väiksemalt esile tuua. Ärge seda ära kustutage vaid eraldage see muust informatsioonist. Kelle silmadele on reklaam mõeldud? Üks asi on see, kes on teie firma teenuste või toodete sihtgrupp, teine asi aga see, kui kaugelt üldse on võimalik reklaami näha so. kas ainult teiselt  poolt tänavat, oluliselt kaugemalt piki teed või kui tõsta reklaam katusele, siis kui kaugele ta sellisel juhul paistaks. Nendest vastustest kujunevadki reklaamil olevate kirjete mõõtme ja need omakorda panevad paika tulevase reklaami mõõtmed. Kui pikaks ajaks reklaam mõeldud on? Kas tegemist on Teie oma hoonega, kuhu te tõenäoliselt planeerite väga pikalt sisse jääda, või rendipinnaga, kust olete parema võimaluse tekkimisel valmis kohe välja kolima. Nii võib tekkida vajadus sama reklaam hiljem kuhugi mujale paigaldada.  Seda oleks hea juba reklaami valmistades teada, et reklaami mitte ainult antud paigalduskoha iseärasustest johtuvalt projekteerida, vaid mõeldagi kohe ka sellele, kuidas seda ka teises  kohas kinnitada saaks. Kui palju olete valmis reklaamile kulutama? Erinevatel põhjustel ei taheta sellest tavaliselt rääkida aga andes mõista millistesse suurusjärkudesse tahaksite eelarvega jääda on võimalik säästa aega. Aeg teadupoolest on raha. Eelpool kirjeldatud info ja vajadusel mõne lisaküsimuse põhjal saame Teile suure tõenäosusega teha üsna täpse hinnapakkumise. Lõpptulemus on alati parem, kui olete järgnevad küsimused enda jaoks läbi mõelnud.
Meelespea reklaami tellijale
Lõpptulemus on alati parem, kui olete järgnevad küsimused enda jaoks läbi mõelnud.
Millist informatsiooni Te tahate reklaamiga edastada?
Pange kõik see enda jaoks paberile kirja. Kuivõrd infot on alati rohkem kui  ruumi selle avaldamiseks, siis mõelge nüüd, millise osa sellest infost võiks ära jätta või väiksemalt esile tuua. Ärge seda ära kustutage vaid eraldage see muust informatsioonist.

Kelle silmadele on reklaam mõeldud?
Üks asi on see, kes on teie firma teenuste või toodete sihtgrupp, teine asi aga see, kui kaugelt üldse on võimalik reklaami näha so. kas ainult teiselt  poolt tänavat, oluliselt kaugemalt piki teed või kui tõsta reklaam katusele, siis kui kaugele ta sellisel juhul paistaks. Nendest vastustest kujunevadki reklaamil olevate kirjete mõõtme ja need omakorda panevad paika tulevase reklaami mõõtmed.

Kui pikaks ajaks reklaam mõeldud on?
Kas tegemist on Teie oma hoonega, kuhu te tõenäoliselt planeerite väga pikalt sisse jääda, või rendipinnaga, kust olete parema võimaluse tekkimisel valmis kohe välja kolima. Nii võib tekkida vajadus sama reklaam hiljem kuhugi mujale paigaldada.  Seda oleks hea juba reklaami valmistades teada, et reklaami mitte ainult antud paigalduskoha iseärasustest johtuvalt projekteerida, vaid mõeldagi kohe ka sellele, kuidas seda ka teises  kohas kinnitada saaks.

Kui palju olete valmis reklaamile kulutama?
Erinevatel põhjustel ei taheta sellest tavaliselt rääkida aga andes mõista millistesse suurusjärkudesse tahaksite eelarvega jääda on võimalik säästa aega. Aeg teadupoolest on raha.

Eelpool kirjeldatud info ja vajadusel mõne lisaküsimuse põhjal saame Teile suure tõenäosusega teha üsna täpse hinnapakkumise.
Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada Lõpptulemus on alati parem, kui olete järgnevad küsimused enda jaoks läbi mõelnud. Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada
Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada Kuidas reklaami tellida - mida reklaami tellimisel silmas pidada
Tel +372 58244477 ,