? Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile.

Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile.

Ehk sellest kuidas asjad sageli käivad. Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile.

Kas te neid kaste ka teete kus valgus sees ja kiri ees? Te teete neid reklaame, meil oleks ka vaja? Tahaks reklaami? Üle kümne reklaaminduses töötatud aasta jooksul olen kuulnud sadu selliseid reklaamisoove. Õigupoolest on selline esmane ebamäärane kirjeldus täiesti normaalne, sest erinevalt auto või majaostust kus inimene sageli väga täpselt teab millist värvi, millise istekohtade arvu ja võimsusega autot või millise suurusega maja ta soovib, ei pruugi igaüks olla kodus erinevate värvide kokkusobimise, tekstide loetavuse ja mitmesuguste materjalide kireval maastikul.  Kahjuks suhtutakse sageli reklaami tellimisse kui millessegi teise- või kolmandajärgulisse. Ehitatakse või renoveeritakse hoone, tehakse kõik väli- ja siseviimistlus-tööd ja siis nädal enne avamist helistatakse reklaamifirmasse, et need kohe tuleksid ja reklaami ülesse riputaksid. Koht kuhu reklaami kinnitada on nüüd viimistlusmaterjalidega kaetud ja tihti ei õnnestugi selgitada kus täpselt üks või teine kandev konstruktsioon jookseb. Sageli on kaasaegsete hoonete seinad ainult kipsist ja soojendusest koosnevad mis omakorda ei luba raskemaid reklaame otse nende külge kinnitadagi. Kinnitusküsimused kõrvuti murega kust voolu võtta, kuidas juhe reklaamini tuua  ja kas piisavalt võimsust jagub, on ühed sagedasematest probleemidest hiljaks jäänud reklaamitellimise puhul.  Hea reklaami tegemine on nagu iga teinegi tegevus mis selleks, et hästi välja tulla peab olema algusest peale hästi läbimõeldud. Samuti kehtib siin vanarahvatarkus, mis ütleb, et kaks pead on alati parem kui üks pea. Aeg on näidanud, et paremad ja sobivamad lahendused sünnivadki tellija ja teostaja vahelises teineteise mõistmisele suunatud dialoogis.  Kui suure reklaami peaks valmistama? Kas peaks tegema valgustusega või valgustuseta reklaami? Kas paremad oleksid tähed või lihtsam ja lakoonilisem stend või valguskast? Millist lahendust kasutada, et hästi silma paista ja samas soliidseks jääda?  Helistage, saatke meil või andke muul moel oma reklaamisoovist märku ja üheskoos leiame just Teile sobiva lahenduse.  Uno Viitkarjuhataja Ehk sellest kuidas asjad sageli käivad.
Kogemustest
Ehk sellest kuidas asjad sageli käivad.

Kas te neid kaste ka teete kus valgus sees ja kiri ees?
Te teete neid reklaame, meil oleks ka vaja?
Tahaks reklaami?

Üle kümne reklaaminduses töötatud aasta jooksul olen kuulnud sadu selliseid reklaamisoove. Õigupoolest on selline esmane ebamäärane kirjeldus täiesti normaalne, sest erinevalt auto või majaostust kus inimene sageli väga täpselt teab millist värvi, millise istekohtade arvu ja võimsusega autot või millise suurusega maja ta soovib, ei pruugi igaüks olla kodus erinevate värvide kokkusobimise, tekstide loetavuse ja mitmesuguste materjalide kireval maastikul.

 

Kahjuks suhtutakse sageli reklaami tellimisse kui millessegi teise- või kolmandajärgulisse. Ehitatakse või renoveeritakse hoone, tehakse kõik väli- ja siseviimistlus-tööd ja siis nädal enne avamist helistatakse reklaamifirmasse, et need kohe tuleksid ja reklaami ülesse riputaksid. Koht kuhu reklaami kinnitada on nüüd viimistlusmaterjalidega kaetud ja tihti ei õnnestugi selgitada kus täpselt üks või teine kandev konstruktsioon jookseb. Sageli on kaasaegsete hoonete seinad ainult kipsist ja soojendusest koosnevad mis omakorda ei luba raskemaid reklaame otse nende külge kinnitadagi. Kinnitusküsimused kõrvuti murega kust voolu võtta, kuidas juhe reklaamini tuua  ja kas piisavalt võimsust jagub, on ühed sagedasematest probleemidest hiljaks jäänud reklaamitellimise puhul.

 

Hea reklaami tegemine on nagu iga teinegi tegevus mis selleks, et hästi välja tulla peab olema algusest peale hästi läbimõeldud. Samuti kehtib siin vanarahvatarkus, mis ütleb, et kaks pead on alati parem kui üks pea. Aeg on näidanud, et paremad ja sobivamad lahendused sünnivadki tellija ja teostaja vahelises teineteise mõistmisele suunatud dialoogis.

 

Kui suure reklaami peaks valmistama?
Kas peaks tegema valgustusega või valgustuseta reklaami?
Kas paremad oleksid tähed või lihtsam ja lakoonilisem stend või valguskast?
Millist lahendust kasutada, et hästi silma paista ja samas soliidseks jääda?

 

Helistage, saatke meil või andke muul moel oma reklaamisoovist märku ja üheskoos leiame just Teile sobiva lahenduse.

 

Uno Viitkar

juhataja

Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile. Ehk sellest kuidas asjad sageli käivad. Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile.
Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile. Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile. Reklaami tellimine hoonele. Valgustatud v?lisreklaam fassaadile.
Tel +372 58244477 ,